BIKINI

Kolla vad jag fyndade idag! En söt och färgglad bikiniunderdel för 99kr på JC! Jag vet, shopaholic....:D Dras till affärer liksom. Det ända negativa med inköpet var att när jag var i Turkiet och solade med en annan bikiniunderdel fick jag ganska tydliga "solbrännelinjer" (eller vad det nu heter?) som syns runt om och utanför den nya bikinin eftersom den är mindre! Men nu ska jag försöka spara lite eftersom hela jag är lite dubbelmoral när jag älskar att shoppa men hatar att spendera, haha! Vill ju inte göra av med hur mycket pengar som helst! ;)

Hur som helst så var vi i parken idag, träffade några av mammas kollegor, käkade Thai, fikade och myste! Me like! Drack en hel del Coca cola, vilket kanske inte är så bra men det struntade jag i för ögonblicket, YOLO !!
Nu ligger jag i sängen, trött efter att ha vandrat runt i parken och annat, ska ta och svara på några av era kommentarer och sedan gå ut och fota dagens outfit! Puss på er! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback