~DAGEN IDAG + LITE OM FRAMTIDEN~

Idag ska jag min lillebror och min mamma träffa mammas arbetskollega och ta en fika. Saknar verkligen alla kompisar, om ca. 6 dagar kommer i alla fall Julia och vi ska ha det så gött i en vecka! Sola och bada, Shoppa, FOTA, träffa andra nya och spännande människor haha ;) Längtar! Gå gärna in på min och Julias blogg, madebyus.blogg.se , där vi lägger upp massa bilder som vi (mest Julia) tagit på varann! :D

Jaja, nu ska jag smita iväg och fixa mig, men jag kan lova er ett dagens outfit inlägg ikväll med de nya shortsen!! Ses! :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

SV: aha så kul! :D

2013-07-02 @ 13:40:43 / URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback