10 UNKNOWN FACTS ABOUT ALEXANDRA

1. Jag kan verkligen inte svälja piller, därför övar jag lite varje dag på att svälja olika frukter och mat.. konstigt? Nej! 
 
2. Jag bär alltid med mig en vattenflaska eftersom jag lätt får migrän om jag inte dricker
 
3. Jag var i Turkiet för inte så länge sedan. (bilden nedan är därifrån)
 
4. Jag har fobi för att folk ska röra min mage...:S
 
5. Jag HATAR när killar ska leka "tuffa"
 
6. Min bästa kompis Julia och jag träffades av en slump genom våra föräldrar för snart 2 år sedan
 
7. Jag är 13 år gammal, alltså 99 (jag fyller 14 den 22 december)
 
8. MIn favorit-bloggare är Kenza
 
9. Det bästa som finns enligt mig är shopping, ändå är jag riktigt snål när det gäller saker till mig själv :(
 
10. Hela tjocka släkten kommer från Skåne, men jag bor i Uppsala
                                                                             
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback