photoshoot + ny header

Halloj! jag vet.... jag har inte bloggat på jättelänge! men bättre tider kommer! Jag har nämligen börjat planera på att skaffa en ny dator nu när min ipad tyvärr blev stulen. Vet inte riktigt när men snart! Tills dess får ni stå ut med massa mobilinlägg, men jag lovar att uppdatera varje dag men olika spännande inlägg! det blir ju lättare nu när det är sommarlov också :D 
 
Hur som helst, idag har jag och min bästa kompis Julia Andersson fotat ännu en gång, jag hade nämligen tänkt börja välja ut bilder + ta bilder till en portfolio som kan va bra att ha vid speciella tillfällen. Julia (som är en himla duktig fotograf) kanske också sätter ihop en egen portfolio -fast då en fotograf portfolio. En av bilderna hon tog på mig idag fick bli den nya headern till bloggen XD. 
 
 
några andra fina bilder på mig tagna av : JULIA ANDERSSON 
 
                                                                           ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sååååå himla fin!! Du borde bli modell!

2013-06-27 @ 23:33:23
Postat av: Linnea

alltså orkar inte hur sjukt vacker du är kvinna? att du bara är 99a? stört! kika gärna in hos mig, rätt nystartad! Kram på dig finis♥

2013-06-30 @ 19:12:45 / URL: http://komigenlinneaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback