THREE DAYS OF WORKOUT

                                                                                 
 
Tre dagar med träning! Känner mig jäkligt stolt och sund (även om jag tog en stor pizza till lunch idag)! Imåndags blev det triatlon med mamma, först cyklade vi ner till elljusspåret, som är en löparbana på 2,5km som vi sedan joggade runt. Cyklade tillbaka hem svettiga och andfådda och tog ett vattengympapass i poolen! I Tisdags blev det mer cykling, simmning, promenader, och en sväng till gymmet med Wilma! Igår blev det dock inte lika hårt, passade bara på att ta en PW i ensamheten med musik i öronen. Gick i drygt en timme innan jag kom hem och fräshade till mig! :D
 
 
 
                                                       - följ mig på Instagram, @alexandrawittgren -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback