01-07-2013

Hello july! Idag är den första juli och jag och mamma ska strax åka in till stan och gå lite i affärer och strosa runt haha! :) Ska försöka leta efter sånna där fina virkade shorts om ni förstår vad jag menar? Aja vet inte hur jag ska förklara bättre men om jag hittar ett par så kommer jag ju såklart visa upp dem i bloggen!

När jag nu sitter här i soffan kom jag också att tänka på vilken himla slö dag det var igår för mig! Låg ju invirad i täcket hela dagen som en prinskorv med min käraste mobil framför mig! Haha! Men det ska det bli ändring på idag! Även om det är ganska skönt att bara ligga i sängen nästan hela dagen nu när det är sommarlov!

Nu på morgonen har jag duschat och gjort mig i ordning, ni kanske till och med kan förvänta er en liten dagens outfit idag ; )
Hejdå uppdaterar sen! Puss! :*


Kommentarer
Postat av: Ellinor

SV: hihi japp allt är bara bra, själv? =)

2013-07-01 @ 15:03:09 / URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback