THE PERKS OF BEING SKINNY :(

Kom precis hem efter en lång dag i stan. Vi kollade lite i affärerna men shoppade inte särskilt mycket. Men en grej fick jag med mig hem, VÄRLDENS snyggaste Levi's shorts!! Jag var så glad när jag såg dem i affären, tog minsta storleken där fanns, 28, och gick till kassan och köpte dem. Hann inte prova eftersom min familj blev lite otålig efter ett tag, så jag litade på storleken (egentligen bör jag ha 25 men jag tänkte att det inte var så stor skillnad, priset var ganska billigt ändå). Var på strålande humör enda tills jag kom hem och satte på mig dem, då allting upprepades igen. De var jättestora! Alldeles för stora! Jag vet inte hur många gånger jag köpt eller provat byxor eller shorts som har varit minsta storleken men som ändå varit stora. Skitjobbigt! :( Blir ledsen när så många desperat försöker gå ner i vikt för att de tycker att de inte duger. För mig går det nästan inte att gå upp i vikt, är född med hög ämnesomsättning och blir därför naturligt smal, får lågt blodtryck och kan lätt svimma, har inte lika mycket energi som andra och blir lätt trött. Så snälla, försök inte gå ner i vikt om ni inte måste. Alla är vackra, och naturligt är vackrast. Jag själv tycker också det gör lika ont att bli kallad smal som att bli kallad tjock, det är ingen positiv kommentar för alla, i alla fall inte för mig. Åh, vilket negativt och långt inlägg det här blev haha! Förlåt för det, men var tvungen att få det ur mig. Det är min åsikt, tack för att jag fick dela den :)
Världens snyggaste Levi's shorts som jag är tvungen att lämna tillbaka :((

Kommentarer
Postat av: Ellinor

SV: Jaa vi hade skitkul! :D

2013-06-29 @ 21:09:38 / URL: http://ellinorsollander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback